Valencia en terug naar huis

1 maart 2024 - Valencia, Spanje

Hallo allemaal,

Vanmorgen voor de laatste keer in het mooie park met z'n palmbomen in Sagunto een ontbijtje gedaan. En om 12 uur uitgecheckt.

Eerst de bus naar Sagunto genomen, daarna de trein naar Valencia. Ik heb m'n koffer bij de opslag gezet en ben toen nog even Valencia ingelopen

Die prachtige stad waar ik al verliefd op was. Het was ontzettend druk in de stad. Maar het zonnentje scheen dus dat maakt altijd alles goed.

Ik had nog geen paella gegeten deze vakantie dus in Valencia toch nog even genoten van een heerlijke paella. Nog wat gewinkeld en toen de metro naar het vliegveld  genomen. Ik ben nu op het vliegveld en moet wachten tot het vliegtuig vertrekt, dus mooi nog even tijd voor mijn laatste blog van deze vakantie. Het was prachtig allemaal en ik heb ontzettend genoten.

Wel jammer dat het huis waar ik misschien zou gaan wonen in Spanje, en waar ik ben geweest om te kijken heel erg tegenviel. Helemaal achteraf, geen bus en of trein verbinding en het dorpje Anna, waar het huis in het buitengebied staat, viel ook tegen. Dus helaas dat gaat niet door. Maar waar een wil is, is een weg...dus word vervolgd. :)

Ik wil bijdeze weer iedereen bedanken voor de leuke reacties en het volgen van mijn reis. Hoop dat jullie net zo hebben genoten dan mij.

Heel veel liefs en tot de de volgende keer.

😘

Jouw reactie