Been there, Don Deth.

20 februari 2011 - Don Deth, Laos

Sabaidee,

Weer even een berichtje uit Azië…

Ik houd het kort deze keer want de verbinding is erg slecht hier..

Na Pakse ben ik naar Don Deth gegaan, een piepklein eilandje in het zuiden van Laos. Dit eilandje is 4 km lang en 3 km breed. En ligt tussen 3999 andere eilandjes in de Mekong rivier. Het is een geweldig eilandje. Erg gezellig. Ik noem het meer een backpackers eilandje want naar mijn mening zijn er meer backpackers op het eilandje dan locals. Ik had een leuk bungalowtje voor 5 eurootjes met uitzicht op een leuk tuintje.

Ik ben 5 dagen op het eilandje gebleven, en heb een geweldige tijd gehad daar. Er was een piepklein strandje waar een feestje was op valentijns dag, dit was een erg gezellig feestje en we zijn tot in de late uurtjes doorgegaan. Op dit strandje hebben we meer avondjes gezeten met een vuurtje erbij…keigezellig. We zijn 2 keer naar een local feestje geweest, ook erg leuk. We hebben gedanst op local muziek met localmensen, heel leuk om te feesten met de locals hier, zijn erg aardige mensen.

We zijn een dagje gaan fietsen met zijn allen en zijn naar een grote waterval geweest, prachtig daar.

Verder niet meer gedaan hier op dit geweldige eilandje dan hangmatten, biertjes drinken, zwemmen, en lekker eten….

Ik ben gister aangekomen in Cambodja na een hele lange dag reizen in de hitte…heb nog niet veel gezien hier maar in mijn volgende blog schrijf ik er meer over….