Het is zover....a dream come true!!

1 oktober 2010 - s-Hertogenbosch, Nederland

Hallo lieve mensen,

Na  vele maanden van  voorbereidingen...( het was stiekum toch wel heel veel regelen) is het dan eindelijk  zover, mijn droom gaat in vervulling... ......ik ga voor lange tijd backpacken!! :-)

De  kriebels gieren door mijn buik van opwinding.....en ik ben  heel blij dat het me allemaal is gelukt om het voor elkaar te krijgen......heb er gruwelijk veel zin in!

Dennis en Colinda brengen me zo meteen naar het station in Den Bosch, waar ik de trein neem naar Schiphol.

Mijn vlucht vertrekt om 15.45 uur vanmiddag en zaterdag 2 oktober om 12.30 land ik in Bangkok.

Heb daar een hotel geboekt  vlakbij Kao San Road waar ik 5 nachten blijf....even bijkomen van alles en uitrusten van de lange reis.

7 oktober  om 6.15 uur smorgens vlieg ik dan door naar Indonesie, Bali. Waar ik smiddags om 11.30 land. Ik word dan opgehaald door Jos en zn vrouw....kennissen van een vriend van me die op Bali wonen...

Ik wil via deze weg mijn familie en vrienden bedanken voor alle steun en hulp die ik de afgelopen maanden heb gehad met de voorbereidingen van deze reis......hou van jullie allemaal en zal jullie allemaal erg missen!

Nou beste mensen ik hou jullie op de hoogte....ik ga afsluiten, mijn spullen in de auto leggen en vanmiddag dan het avontuur tegemoed...:-)

Liefs Carin

1. bouchra:
    1 oktober 2010
    Oh, spannend. ben super trots op je, echt waar :-)
  2. Kelly:
    Hey Vrouwke,
    Ik wens je een hele fijne reis toe. Dat je goed kan slapen in het vliegtuig. Sjonge tis wel echt een lange reis hoor. Echt SUPER STOER dat je dit "ff" doet! Ik ben benieuwd naar je avontuur. Het is nog niet eens begonnen en ik vind het nu al spannend,hahaha:)
    Dus Carin, Heeeel veel plezier en pleziertjes ;-P
    Groetjes xxx kelly
  3. Jacqueline:
    Heej mupke,
    Heeeeeeeeeele goeie reis en geniet ervan!!!
    Dikke knuffels en kussen, Jacqueline
  4. Colinda:
    Hee Carin/ Moeders..

We wensen je heel veel plezier de komende tijd, maar pas wel goed op jezelf! We zullen via deze site alles beetje bij gaan houden!!

Have Fun!:)
    Xx Dennis en Colinda
  5. Hilde:
    Hey lieverd,

ik wens je een hele fijne reis met heel veel avonturen.

liefs Hilde

ps Hier kan je mooie verhalen lezen over backpacken in Azië: http://patenlin.waarbenjij.nu/?page=messages&intTravelId=176394
  6. TINA:
    1 oktober 2010
    Nou zus ik lees nu je eerste berichtje ha ha.
    Ben zeer benieuwd naar al je verhalen.
    Ik wens je een hele fijne reis toe en dat je maar mooie avonturen mag beleven.
    Je zus Tina
  7. patricia:
    2 oktober 2010
    heeejjj vrouwke de grote reis is begonnen !!!!ook ik ga je volgen op je geweldige avontuur heel veel succes war !!xxx patricia
  8. Irvin:
    2 oktober 2010
    Gaaf joh na een hoop geregel en gedoe is je avontuur eindelijk van start gegaan...
    Ik ben benieuwd naar al je belevenissen en foto's en blijf je volgen!!!
    Veul plezier meid xxx
  9. Milan:
    4 oktober 2010
    Eeeey vrouwke, wat bende toch een lieve schat! Ik kwam vandaag je berichtje tegen in mijn schetsboek. Gewoon stiekem niks zeggen he? En dan gewoon kijken wanneer hij er achter komt. Ik had meteen zo iets van; ahh de lieve schat! Nou heel veel plezier, en ik zal met tijd & wijlen de site checken. Tot over een maand of 8! Alvast de beste wensen, een gelukkig nieuwjaar, alaaf en prettige paasdagen (kan niet vroeg genoeg beginnen)

m/(x_x)m/ oftewel rocken met die handel!!!

Milan
  10. Jacqueline:
    5 oktober 2010
    Aloha,carin
    Dag 1 van vertrek al spannend en leuke info voor On the road die nog voor je ligt.VET HOOR !!!
    Ben benieuwd wat ernog allemaal gaat komen.
    Keep in tough ! Grtz.J
  11. lotte:
    9 oktober 2010
    heeee tante carin!!
    zoooww een slang om je nek! haha vet man!!:d
    leuke fotos!!
    en nog heeel veeel plezier en een fijne reis toegewenst!!
    groetjes lotte