Back on the road again...
Foto’s 21 - 37 van 37 |
-

Reaggeafestival Pai
-

Sunset Bar
-

Pai ligt tussen de bergen..
-

Wonderschoon Pai
-

Leuke muurschildering in Pai
-

Leuke huisjes in Pai
-

Pai is mooi!
-

Tempeltje in Pai
-

Tempeltje in Pai
-

Varkentje langs de weg
-

Samen eten met Arnold en Rudy uit Duitsland
-

Leuk plekje in Pai
-

Mooie waterval
-

Moestuintje voor de deur van mn bungalowtje
-

Mijn bungalowtje in Pai
-

Brievenbus in Pai
-

Pai is mooi!


- Carin: Hoi Helen, ja dat was een…
- Helen: Ooh was weer een TOP dagje…
- Carin: Ja dat was weer een geweldig…
- Helen: Wat weer een mooie reis en…
- Carin: Ja klopt, boven op die toren…
Alle reacties »