Zon, zee en strand-dagje

29 februari 2024 - Puerto de Sagunto, Spanje

Hallo allemaal,

Het was vandaag een prachtige dag. Lekker zonnetje, blauwe lucht en ik denk rond de 22 graden. Vandaag was ook de dag dat ik afscheid moest nemen van Puerto de Sagunto. En waar kon ik dat het beste doen met dit weer...bij de zee :)

Even een dagje niet bussen en treinen maar genieten van het prachtige strand van Sagunto,  met z'n mooie turkoise kleurige zee. Heb lekker met de blote voetjes door het zand gelopen. Op een handdoek in de zon gelegen, terrasje gedaan, heerlijk koud biertje gedronken en een lange wandeling gemaakt langs de boulevard. Heb nog even genoten van al die prachtige palmbomen ook. Ik hou van palmbomen, want bij die bomen schijnt altijd de zon ;)

Het was een heerlijk afscheid van dit mooie stadje. Heb mezelf nog op een sushi bar getrakteerd en ben toen naar het appartement gegaan. Wel een aanrader ook dit appartement trouwens. Voor 18 euro per nacht kan je het hele appartement gebruiken....

Morgen vroeg hier in Sagunto uitchecken. Morgen avond om 20.00 uur vlieg ik vanuit Valencia terug naar Eindhoven. En dus heb ik nog een paar uur over om wat leuks te doen.

Ik heb een plekje gereserveerd in Valencia bij een bagage opslag. Daar zet ik dan mijn koffer neer en dan ga ik fijn nog even in Valencia rondstruinen. Ik heb een tijd geleden 8 dagen rond gehangen in deze stad en ik was opslag verliefd op Valencia, dus wel leuk om er dan weer even naar toe te kunnen.

Zo m'n koffer inpakken en dan lekker slapen.....