Aankomst op Bali

8 oktober 2010 - Sanur, Indonesië

Hallo lieve mensen,

Even een  berichtje om te laten weten dat ik goed aangekomen ben op Bali.

De vlucht duurde zo´n 6 uurtjes en dat was eigelijk zo voorbij. Was wel erg moe toen ik aankwam want had een nachtje overgeslagen doordat ik s´nachts uit Bangkok ben vertrokken en niet kon slapen in het vliegtuig i.v.m. huilende baby achter mij.

Ik kwam s´middags om 11.30 aan en toen stond Jos al op me te wachten. Erg fijn om opgehaald te worden door een nederlander die op Bali woont en de weg weet. Jos woont sinds 2 jaar op Bali in een dorpje Sanur samen met zijn vrouw en 2 kinderen.

We zijn naar een strandtent gegaan in Sanur, Komilfo genaamd, de strandtent word gerund door 2 leuke mensen uit Belgie, Fre en Mijoe. Er komen veel Nederlanders bij deze strandtent en ik heb daar gezellig een tijdje zitten kletsen en wat gegeten. Fre heeft me met de scooter naar een homestay genaamd Sunhouse gebracht. Een hele leuke homestay met erg mooie kamers en een zwembad erbij vlakbij het strand. Hier heb ik de eerste nacht in de grootste kamer geslapen omdat er nog geen andere kamer vrij was...

Nadat ik mijn spullen uit had gepakt ben ik een paar uurtjes gaan slapen. Om 7 uur s'avonds had ik afgesproken met Jos en zijn vrouw en wat vrienden van hun bij Komilfo en we hebben daar met zijn alle gezellig gegeten, vandaar uit zijn we naar Angels bar gegaan, de stamkroeg van Jos en Maureen en heb daar een hele gezellige avond gehad.

Vandaag ben ik verhuist naar een kleinere kamer die ik voor 3 nachten heb geboekt. Heb vandaag lekker lang uitgeslapen, ben daarna een grote wandeling gaan maken door Sanur. Sanur is een klein rustig dorpje aan het strand...heerlijk rustig zo na die drukte in Bangkok. Verder niet veel gedaan dan gewinkeld en terasje gepikt en gegeten bij Fre en Mijoe. Heb verder nog geen plannen gemaakt....kijk morgen wel weer wat ik ga doen :-)

Liefs Carin x

1. Colinda:
    8 oktober 2010
    Hoihoi..

Leuk om te lezen,, we moeten even onze emailadressen uitwisselen;)!! Want dan kunnen we keertje mnsen enz.:)!!
    Hier alles goed.. gelukkig daar ook..

Kus Dennis en Colinda
  2. Pieter:
    8 oktober 2010
    Hoi Carin fijn dat Jos je heeft op gehaald. doe ze de groeten van me. Have fun x pieter
  3. sjan:
    9 oktober 2010
    SJAN
    het gaat tot hede welheel mooi houden zo
    groetjes je moeder en een dikke kus
  4. TINA:
    9 oktober 2010
    Hallo zus.

Ja dat gaat goed daarzo GROTE KAMER alhoewel de eerste nacht maar toch.
    OPGEHAALD WORDEN dat is heeeel erg fijn voor je.
    Drinken met leuke mensen in een bar .
    Nou meisje geniet ervan .
    Liefs je zus
  5. Hilde:
    18 oktober 2010
    Zo denk dat ik nu bijgelezen ben, of komt er nog een verslagje? Mijn pc deed het niet, vandaar de late reacties.

Meid: have fun!!!!!

liefs Hilde