Slangen en tijgers....

6 oktober 2010 - Bangkok, Thailand

Hallo lieve mensen,

Het is alweer de laatste dag in Bangkok....

Bangkok is GROOT en erggg DRUK! Overal auto´s, tuk-tuks en mensen...VEEL mensen. Erg leuk om hier weer eens te zijn. Het is nog niet veel veranderd.

De eerste paar dagen in Bangkok heb ik het rustig aan gedaan, heb veel, heel veel geslapen. En de tijden dat ik wakker was heb ik gewandeld door de stad, en gegeten in kleine restaurantjes. Het eten hier is echt HEERLIJK!!!

Omdat ik al eens in Bangkok was had ik al veel gezien van Bangkok, vandaar dat ik een excursie had geboekt  gister naar dingen in Thailand die ik nog niet gezien had.

Het was een lange maar geweldige dag, heb in 1 dag erg veel dingen gedaan.

Ik heb tijdens deze excursie een nederlands meisje leren kennen, Daniella. Een gezellige meid uit Heerhugowaard, met wie ik tot zonet ben opgetrokken. Ze was 7 weken op vakantie en vertrekt vanavond weer naar huis.

Ik ben  tijdens die excursie naar de Floating Market geweest waar ik in een bootje de markt rond ben gegaan, erg gezellig al die bootjes met winkeltjes erop.

Ben naar de tijgertempels geweest, dat was super! Heb de tijgers geaaid! Wat een ervaring zeg om zo dicht bij zulke mooie  en gevaarlijke beesten te mogen zijn. De tempel word gerund door boeddhisten ze hebben er veel dieren, de dieren  lopen gewoon allemaal los en zijn niet bang voor mensen. Koeien, paarden, herten, zwijnen, kamelen het loopt er allemaal en...je kan er zo doorheen lopen. Heb een kameel wat eten gegeven en met hem geknufd..wat een schatje was dat zeg hahah erg leuk!!

Ben naar de Bridge over the River Kwai geweest, hier was ik wel al eens geweest maar toch was  het weer een leuke ervaring om daar te zijn en ik ben naar een cobrashow geweest, hier werd een show gehouden met verschillende giftige slangen, deze show vond ik iets minder maar heb daarna een dikke vette slang om mijn nek gehad en dit vond ik een SUPER ervaring.Geweldig beest, en erg zwaar was die slang ...maar o o wat geweldig om zon beest om je nek te hebben!

We waren om 7 uur savonds terug van de excursie en ben daarna met Daniella uit gaan eten en toen naar bed gegaan...was erg moe van al die nieuwe indrukken op 1 dag.

Vandaag lekker uitgeslapen en samen met Danielle naar the grand palace en the golden boeddah geweest hier in Bangkok. Ik was al eens naar the grand palace geweest maar Daniella nog niet en omdat ik verders niks had gepland ben ik gezellig met haar mee gegaan. Wel mooi om weer te zien!! Bij the golden boeddha verkochten ze vogeltjes in een kooitje die je vrij mocht laten...we vonden ze zo zielig dat we dat dan ook hebben gedaan. Daarna nog wat gewinkeld op Kao san road en wat kleding gekocht, kost echt zowat niks hier.

We hebben samen nog een overheerlijke curry gegeten en daarna afscheid genomen.

Al met al een hele leuke tijd gehad!! En ben nog maar 4 dagen weg...hahah gaat goed!!

Vannacht om 3 uur haalt een taxi me op bij mijn hotel, en morgen vroeg om 6.15 vlieg ik door naar Bali. Ben zo benieuwd hoe het er daar uitziet......weer kriebelssssss :-)

Ik schrijf jullie weer in Bali......Bali here i come!!!

Liefs Carin x

1. bouchra:
    6 oktober 2010
    volg je verhalen... ben erg benieuwd wat je over Bali gaat vertellen en de plekjes waar je straks heengaat... geniet met je mee van een afstand.

knuffel Bouch
  2. TINA:
    Hai zus.

Jee wat een verhalen TIJGERS SLANGEN KAMELEN dat je dat gedruft hebt zo"n grote slang om je nek heen WAUW.
    Sorry Carin maar dat had ik je niet na durven te doen.
    Leuk voor je dat je daar Dannielle hebt leren kennen en samen bent opgetrokken om bepaalde dingen gaan te bezichtigen.
    Het eten is daar heerlijk hoor ik van je ,ja ja dat wordt KILOOOOOS ha ha.
    Nou meid op naar Bali het volgende avontuur tegemoet.
    Ik wens je ook daar veel leuke en spannende avonturen tegemoet.
    Je zus Tina
  3. Axel:
    Lekker bezig meid xx Ax
  4. Solaica de Vaan:
    7 oktober 2010
    WAUW!! Die foto's samen met tijgers... helemaal super! :-) Veel plezier verder, geniet van je reis! Groetjes Solaica
  5. sjan:
    Hallo carin

Wat ben ik blij dat ik weer iets van je hoor,het is wel spannend hoor ha ha,maar zeker mooi daar.
    Op naar bali naar het volgende avontuur.
    Groetjes mama.
  6. Rob:
    7 oktober 2010
    En je schrijft het allemaal zo leuk op ook.
    Alvast veel plezier enzo, aan de Bali ;-)
  7. Baske:
    7 oktober 2010
    erg leuk vette ervaringen met diertjes :) ben wederom jaloers op je :)
    liefs x
  8. patricia:
    8 oktober 2010
    waaaaaahhhh een geweldige fotoos!!!!! en wat een indrukken in vier dagen zeg WAUW!!!
  9. Hilde:
    18 oktober 2010
    Ow, wat ben ik jaloers op je, tijgers geaaid. Echt helemaal geweldig!!!!! En geweldige foto's!!!!!!!

Ja hou maar op: Bridge over the River Kwai. Als je ook nog zou logeren in oriental kwai resort, zou je nu de huwelijksreis van onze dromen beleven. Alleen dan alleen. ;)

Ik zie het allemaal helemaal voor me (dankzij de vele foto's) en ben blij dat jij het allemaal mee mag maken.

Hoop dat je de komende dagen met net zo'n volle teugen mag genieten van Bali.

liefs Hilde