De reis..

2 oktober 2010 - Bangkok, Thailand

Hallo lieve mensen...

Even snel een berichtje van mij vanuit Bangkok..

De reis is goed verlopen. Mijn eerste vlucht ging naar Egypte, Cairo...was een gezellige vlucht. En duurde zo'n 4 ,5 uurtje  Ik zat langs een aardige man, Sander  uit Eindhoven.. ( haha toeval bestaat niet ;-) ) die voor zijn werk naar Egypte ging. Hij is reisleider en werkt ook vaak in Thailand, hij had vele leuke verhalen over wat hij allemaal mee had gemaakt..en heeft wat tips opgeschreven over bezienswaardigheden en misschien vrijwillgerswerk in Thailand en  op de  Phillepijnen waar ik hoogstwaarschijnlijk ook heen ga nog. Hij kent daar mensen die een hotel hebben en een stichting voor straatkinderen dus misschien leuk om die te bezoeken....wie weet......

In Cairo aangekomen moest ik overstappen... ( had verkeerd op mn ticket gekeken want dacht dat dat niet nodig was )  was even zoeken naar het andere vliegtuig maar uiteindelijk toch gevonden.

Deze vlucht duurde een heel stuk langer, zo'n 9,5 uur en had dan ook behoorlijk pijn in de billen van het zitten. Zat deze keer langs een aardige man uit Haarlem die een huisje heeft in Thailand. Ook van deze man heb ik tips gekregen en telefoonnummers want hij kent een Nederlander die een koffiehuis heeft en misschien ga ik daar ook nog even langs.

Al met al een lange maar gezellige reis gehad. Op het vliegveld aangekomen heb ik een taxi genomen die me naar mijn hotel bracht.  Moest ff wennen an de warmte hier na die kou in Nederland...maar dat went snel ;-)

Ben eerst een paar uurtjes gaan slapen in het hotel omdat ik dat in het vliegtuig niet kon. Het is nu  kwart voor negen s avonds...dan is het bij jullie nu denk ik kwart voor 3 smiddags.

Het is alweer donker hier en je gelooft het nooit maar het REGENT!! hahaha

Ik ga zo even stukkie lopen op Koa San Road, een grote drukke straat waar vanalles te doen is. Even kijken of ik ergens wat lekkers kan eten en dan ga ik weer vroeg mijn bed in want ben best nog wel moe.

Wil morgen wat dingen gaan bezichtigen hier in Bangkok....

Liefs Carin x

1. Colinda:
    Heeee:)

Fijn om te horen dat alles goed gegaan is..
    Nogmaals veel plezier,,

Groetjes uit het koude kikkerlandje;)

(K)
  2. TINA:
    Hee Zus.

Nou de vliegreis zit erop wel leuk dat je al meteen aardige mensen tegenkomt ha ha.
    En ook al meteen weer wat informatie van hun hebt gekregen.
    Ja dat je moe bent dat geloof ik wel het was ook een hele lange zit.
    REGEN ja dat is wel bijzonder nu,maar misschien ook wel lekker even met die warmte.
    (is de overschakeling niet zo groot ha ha want hier giet het behoorlijk.)
    Nou Carin morgen veel plezier in het mooie en onbekende Bang Kok.
    Liefs je zus Tina
  3. bouchra:
    2 oktober 2010
    He lieverd, nou stap een is gezet...Nog de bibbers? Geniet ervan zoveel mogelijk... Ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken en wie je allemaal tegen gaat komen.. Dikke knuffel, Bouch
  4. Helma:
    2 oktober 2010
    hey meisie gelukkig is de reis meegevallen en ben je goed aangekomen.
    we gaan met heel veel plezier alles volgen ,
    geniet moergen van je eerste dagje bangkok
    groetjes van ons
  5. Baske:
    2 oktober 2010
    ha caatje :) fijn dat alles goed verlopen is en ben best wel jaloers op ja al was het alleen maar vanwege het mooie weer laat staan de nieuwe ervaringen. veel liefs van mij xx
  6. Axel:
    2 oktober 2010
    Fijn!!! Lekker genieten daar we volgen je op het net.
    Dikke kus Axel...
  7. sjan:
    Hallo Carin
    Fijn om te horen dat alles goed gaat en dat je goed bent aangekomen.
    Toch wel spannend he daarzo ha ha.
    Geniet ervan.
    Je moeder
  8. sjan:
    Hallo Carin.

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen.
    Ik ga al je berichten nu volgen ha ha.
    Veel plezier en het ga je goed.
    Moeder
  9. Rob:
    Super!
    'n Fan ;-)
  10. patricia:
    4 oktober 2010
    heeejjj caatje je reis zit nu al vol avontuur haha geniet van de hitte en van alle mensen die op je pad komen !!xxx
  11. Jacqueline:
    4 oktober 2010
    Hey Mupke,
    Blij dat je goed bent aangekomen. Gaat helemaal goedkomen daar!! Ik weet zeker dat wij elkaar over 8mnd errug veel te vertellen hebben ;-)
    Dikke kus Jacqueline
  12. Helma:
    6 oktober 2010
    hey zus hoe is het daar in die wereldstad denk ik wel heel veel gezien morgen weer afscheid nemen en op naar de volgende reis groetjes uit schijndel hier alles oke
  13. Hilde:
    18 oktober 2010
    Hey lieverd,

wat een reis, het is nu al een groot avontuur dus. Leuk dat je die mensen hebt ontmoet, heeft vast zo moeten zijn, dus zou zeker gaan bekijken wat ze je hebben aanbevolen.

Als de hitte je teveel wordt, stuur maar wat deze kant op, want hier vriest het. Brrrrr.

Feestje afgelopen zaterdag was erg jammer dat je er niet was, echt kei leuk geweest.

Geniet van alles wat je ziet en alle mensen die je tegenkomt,

liefs en dikke knuffel Hilde