Bali is mooi!

14 oktober 2010 - Padang Bay, Indonesië

Hallo lieve mensen,

Weer even een berichtje uit Indonesie.

Toen ik in Sanur verbleef heb ik een tourtje gedaan. We zijn eerst naar een Barongdans gegaan in Batubulan, dit is een Indonesies toneelstuk en was erg leuk om te zien. Daarna zijn we naar Tegenungan gegaan om een waterval te bezichtigen, we zijn door het dorpje gereden , erg armoedig allemaal hoe de mensen daar leven  maar de natuur was prachtig daar. De waterval zelf vond ik niet zo indrukwekkend.

Na de waterval zijn we doorgereden naar de olifantengrot Goa Gajah vlakbij Ubud, deze dateerd uit 1600 en omdat de grot zo oud is is hij al een heel eind "versleten". Maar wel erg indrukwekkend. Hierna zijn we naar Ubud gegaan, naar The Monkey Forest, dit is een oerwoudje waar veel, heel veel apen leven. Geweldig om daar doorheen te lopen, er sprong er zelfs 1tje op mn schouders haha dit was erg leuk!!

Na Ubud zijn we naar Tegallalang gegaan, door mooie natuurgebieden. In Tegallalang zijn rijstterassen...echt prachtig om te zien!

Dit was dus een leuk dagje met bezichtigingen.... :-)

Na 3 dagen Sanur had ik het daar wel weer gezien, heb afscheid genomen van de mensen daar  en ben toen met een soort van speedboot naar het eilandje Lembongan gegaan. De boottrip duurde een half uurtje en het was geweldig om met zo'n hoge snelheid de zee over te steken naar Lembongan. Lembongan is een klein eilandje naast Bali van zo'n 8 km lang met witte stranden en blauwe zee. Een prachtig eilandje!! En ben daar 3 nachten gebleven. Ik dacht dat ik een bungalowtje aan het strand had geboekt maar het bleek een ruime kamer te zijn op een heeel mooi resort aan het strand. Nusa Puri genaamd.

Op Lembongan kwam ik vele alleengaande backpackers tegen, uit Engeland, Amerika en Nederland.We zijn met een groepje het eiland rond gegaan en heb een paar leuke dagen met deze mensen gehad :-)

Het was heet daar en de zon brande op mn witte huidje..ben nu dan ook zo rood als een tomaat....

Na 3 dagen zon zee en strand wilde ik weer verder...en heb een bootje genomen naar Padang bay, een klein dorpje aan het strand op Bali. Er is hier niet zoveel te beleven, dus ik blijf hier 1 nachtje. Morgen ga ik door naar TirtaGangga en wil ik het waterpaleis gaan bezichtigen....:-)

Liefs Carin x

1. Jacqueline:
    14 oktober 2010
    Hey mupke, gaaf hoor daar!!!
    Geniet ervan hier is't KOUD!!!
    Dikke kus Jacqueline
  2. Colinda:
    Hee carin..

Leuk alles te lezen,, we houden het gezellig bij. Wat een mooie fotos.. Geniet ervan daar en we contacte snel..

Xx dennis en colinda
  3. bouchra:
    14 oktober 2010
    Ben blij dat je zo'n fijne tijd hebt daar....

Mis je wel heel erg.. Liefs Bouch
  4. TINA:
    Hee Zus.

Wat een verhaal weer en wat maak je toch allemaal prachtige avonturen mee.(jaloers neeee echt wel ha ha ).
    Leuk zeg met die apen en dan dat schitterende eiland lijkt me prachtig.
    Leuk dat je ook zoveel leuke mensen ontmoet, maar dat is jouw wel toevertrouwd.
    Verbranden,ZO ROOD ALS EEN TOMAAT ja dat is minder maar ondanks het verbranden is het weer daar schitterend nou hier wordt het koud hoor.
    Rijstvelden ken ik maar rijstterassen daar heb ik nog nooit van gehoord.
    Weer wat van je geleerd ha ha.
    De foto's zijn prachtig carin.
    Nou meisje geniet ervan en op naar je volgende avontuur.

Liefs je zus Tina
  5. Helma:
    14 oktober 2010
    hey kaatje zo te zien en te horen geniet je volop van je avontuur
    de fotos zijn heel mooi en je verhalen lees ik ook met heel veel plezier, nou nog veel plezier en de groetjes uit het koude kikkerlandje .
    helma
  6. patricia:
    15 oktober 2010
    hey
    liefke wat een prachtige fotoos wederom zeg!!!
  7. sjan:
    15 oktober 2010
    ha die kaatje heel fijn dat het allemaal zo goed
    gaat geniet ervan en op naar het volgende
    avond tuur

groetjes en een dikke kus mama
  8. Elsje:
    17 oktober 2010
    mooie fotoos hoor, fijn dat je het zo naar je zin heb. goeie reis verder! x x x
  9. chantal:
    eej kaatje ...

wat heerlijk daar wordt al vrolijk van alle mooie fotos met zonneschijn en mooie mensen en kleurtjes!!

dikke x
  10. Hilde:
    18 oktober 2010
    Jaja, ik had nog 1 verslagje gemist, maar heb nu alles gelezen en alle foto's gezien. Overigens echt prachtige foto's, dat wordt nog moeilijk kiezen straks welke in je album komen. ;)

Fijn dat je ook zoveel leuke lieve mensen tegenkomt, vast en zeker karma.

Ik blijf meelezen...als mijn pc het niet weer begeeft.