Tijd voor bezinning.. ;-)

6 december 2013 - Chiang Mai, Thailand

Hallo lieve mensen,

Wat heerlijk zeg om weer hier te zijn, heb het eten, de warmte en de omgeving gemist :-)

Het  guesthouse  wat ik heb geboekt is goed bevallen, fijn bed en goed eten. Ik heb bewust nog niet echt contact gezocht met mensen omdat ik naar de tempel ga en me hier in alle rust op aan het voor bereiden ben…

Er was een feest  hier omdat de koning jarig was maar ik ben niet heen gegaan omdat ik dan hoogst waarschijnlijk de drank niet kon laten staan, en het beter is voor me om toch wel nuchter en uitgerust de tempel in te gaan.

De afgelopen dagen heb ik genoten van het heerlijke eten hier, heb mijn favoriete snacks weer gegeten de banaan chocolade crêpe en de stickie rijst met mango. Hmm wat had ik die gemist..

Ben naar de night bazaar geweest en heb witte kleding gekocht voor in de tempel.

Overdag wat rond gewandeld en genoten van het zonneke…

Ik had me voorgenomen om eten en  iets tegen vlooien mee te nemen voor de hondjes in de tempel maar er is hier in de gehele stad geen dierenspeciaal te vinden, dus dat is heel jammer.

Ik ben zooo benieuwd hoe het met de hondjes gaat…

Ik kan zoals jullie weten 3 weken niet internetten en bellen. Mag niet roken en niet praten… dus jullie horen weer van mij als ik uit de tempel ben.

Ik ga zo uit checken en een taxi nemen naar de tempel..het is tijd voor bezinning.

Voor spoedgevallen ben ik hier te bereiken:

International Boeddhisme Center
Wat Phradhatu Doi Suthep Rv.