Tijd voor bezinning.. ;-)

6 december 2013 - Chiang Mai, Thailand

Hallo lieve mensen,

Wat heerlijk zeg om weer hier te zijn, heb het eten, de warmte en de omgeving gemist :-)

Het  guesthouse  wat ik heb geboekt is goed bevallen, fijn bed en goed eten. Ik heb bewust nog niet echt contact gezocht met mensen omdat ik naar de tempel ga en me hier in alle rust op aan het voor bereiden ben…

Er was een feest  hier omdat de koning jarig was maar ik ben niet heen gegaan omdat ik dan hoogst waarschijnlijk de drank niet kon laten staan, en het beter is voor me om toch wel nuchter en uitgerust de tempel in te gaan.

De afgelopen dagen heb ik genoten van het heerlijke eten hier, heb mijn favoriete snacks weer gegeten de banaan chocolade crêpe en de stickie rijst met mango. Hmm wat had ik die gemist..

Ben naar de night bazaar geweest en heb witte kleding gekocht voor in de tempel.

Overdag wat rond gewandeld en genoten van het zonneke…

Ik had me voorgenomen om eten en  iets tegen vlooien mee te nemen voor de hondjes in de tempel maar er is hier in de gehele stad geen dierenspeciaal te vinden, dus dat is heel jammer.

Ik ben zooo benieuwd hoe het met de hondjes gaat…

Ik kan zoals jullie weten 3 weken niet internetten en bellen. Mag niet roken en niet praten… dus jullie horen weer van mij als ik uit de tempel ben.

Ik ga zo uit checken en een taxi nemen naar de tempel..het is tijd voor bezinning.

Voor spoedgevallen ben ik hier te bereiken:

International Boeddhisme Center
Wat Phradhatu Doi Suthep Rv.
T. Suthep, A. Muang, Chiang Mai, Thailand 50200
Telephone: (66) 0 5329 5012; E-Mail: [email protected]

Liefs Carin

1. Colinda:
    6 december 2013
    Succes.. en geniet spannend hoor.. x
  2. Bert:
    6 december 2013
    En toen was er...... stilte :-)
  3. TINA:
    Succes meisje
    Gaat je zeker lukken daar in de tempel
    En inderdaad toen was er stilte
    Xxxx
  4. Chee:
    6 december 2013
    wauw gave fotos! jaloers!! (op een goeie manier;-)
    succes met de stilte.
    X britt en tom
  5. Henny:
    6 december 2013
    Lijkt me heerlijk om in de rust van zo'n tempel te kunnen vertoeven, je hoofd leegmaken en weer energie opdoen voor de toekomst.
    Mooie foto's, zou zo in het plaatje willen duiken.
  6. Ellen kempen:
    6 december 2013
    Hallo carin.wat fijn voor jou,dat je weer daar bent.wij,,,,toon en ik waren in februarie en maart dit jaar,in vietnam cambodja thailand heerlijk,,,,geniet ervan,horen na het tempel gebeuren vast wel weer iets van jou,,,,sterkte groetjes ellen en toon uit venray
  7. Hilde:
    8 december 2013
    dat liep ff anders dan gepland.....
  8. Jacqueline:
    10 december 2013
    Daar gaat ze ..... Stilte in .....
    Succes en zet door.....kan ni wachten hoe het je vergaan is.
    Dikke knuffel xx jacqueline