Aangekomen in Gandia

23 augustus 2023 - Gandia, Spanje

Hallo allemaal,

De vlucht naar Valencia was redelijk snel voorbij, wat heb ik weer genoten zeg, eindelijk weer een keer boven de wolken.

Toen ik uitstapte voelde ik al meteen dat het hier toch wel een stukkie warmer is dan bij ons...

Na het ophalen van mn bagage moest ik op zoek naar de metro, die me dan naar Cativa zou brengen, daar kon ik dan naar het treinstation lopen om over te stappen op de trein naar Gandia.

Het is steeds weer een hele uitdaging om in een vreemd land alles te regelen en overal te komen maar na een lange zeer warme dag kwam ik dan eindelijk aan bij mn B&B in Gandia.

De B&B is van een leuk stel, Toody en Jean Francois, ze wonen hier en verhuren kamers in hun appartement.

Toen ik  had ingecheckt begon Toody al meteen gezellig te babbelen en liet ze me hun appartement zien.

Ik heb een leuke kamer en het is overal mooi schoon. Dus dat is fijn.

Ik ben daarna de stad in gelopen, en ben een beetje rond gaan kijken wat er te zien is en waar het centrum enzo is.

Leuk stadje wat ik tot nu toe heb gezien.

Ik ben ook nog naar  het Paula Ducal dels Borja geweest, een 600  jaar oud historisch gebouw, prachtig om te zien... love it!

Ik voel me weer helemaal thuis meteen al de eerste dag als backpacker, te gek weer dit!

Ik ga zo lekker slapen..althans dat hoop ik, want ben heel moe van deze lange drukke fijne dag.

Morgen wil ik de bus nemen naar het strand...even een beetje chille en naar de haven van Gandia gaan kijken.

Welterusten.

Liefs Carin

1. Kelly:
    24 augustus 2023
    Goedemorgen deze mooie morgen,
    Dat klinkt als een goed begin van een mooi avontuur. Ik gisteren mijn eerste werkdag weer gehad, mocht ook niet klagen. Want mijn laatste dagje had ik afgesloten met Johan varen op d3 Maas.

Maar erg fijn om te horen dat de mensen van het b&b zo aardig zijn.

En meteen al een leuke trip gemaakt, 🥰🥰 leuke foto's! Erg mooi zulke oude gebouwen, ik kijk mijn ogen ook altijd uit, met het besef dat ze dit vroeger al zo mooi maakten. Very impressive!

Hoop dat je gisteren ook lekker hebt kunnen chillen op het strand. Ik ga me zo klaar maken voor m'n 2e dagje werk.... verschil moet er zijn hihi...

Nou lieverd geniet weer lekker van je dagje.

Dikke knuffel,
    Kelly
  2. Carin:
    25 augustus 2023
    Hej Kel, ja tis genieten hier :)
    Hopelijk wen je snel weer aan het werk ritme.
    Leuk dat je me volgt.
    Liefsssss