Tripje langs de Costa Blanca....het begin

22 augustus 2023 - Eindhoven, Nederland

Hallo lieve mensen,

Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik hier wat heb geschreven..

Het is ook al een behoorlijke tijd  geleden dat ik voor het laatst op vakantie was.

Afgelopen jaren heb ik 4x een vakantie geboekt, de eerste 2 gingen niet door door lock downs en de andere 2 gingen niet door door gezondheidsklachten.

Maar nu,  na al die tijd is het dan eindelijk weer zover...ik ga weer doen wat ik het allerliefste doe, lekker reizen, en morgen ga ik als alles goed gaat naar Spanje.

Een paar maanden geleden heb ik een ticket gekocht naar Spanje, voor 30 dagen, om daar op bezoek te gaan bij een kennis die in Anna woont, een klein dorpje zo'n 65 km van Valencia.

In de weken erna ging ik een beetje kijken wat er zoal te zien was in de omstreken en toen zag ik pas hoe mooi de Costa Blanca eigenlijk is.

En ik dacht dit is eigenlijk wel een mooie kans om eerst een beetje rond te gaan trekken aan de Costa Blanca voordat ik naar Anna ga en een idee werd geboren. :}

In Europa is het iets moeilijker dan in Azie om zonder planning  rond te trekken en dan  iets goedkoopst te vinden om te overnachten en de prijzen zijn ook vele malen hoger dan in Azie.

Dus ik, als low budget backpacker, ben  thuis al op zoek gegaan naar goedkope B&B bij mensen thuis die een kamer verhuren.

Nog nooit gedaan dus best  spannend en ik vind het superleuk om weer eens wat anders te proberen.

Morgen vroeg om 6 uur gaat de wekker en om 7 uur pak ik de bus naar Eindhoven Airport, daar vlieg ik om 10 uur naar Valencia waar ik als alles meezit om 12.30 aankom.

Dan neem ik de trein naar Gandia, een stad langs de kust zon 65 km zuidwaarts.

Daar heb ik een kamer geboekt voor 4 nachten.

De vakantie kriebels gieren weer door mn buik, toch wel weer spannend zon lange trip in mn uppie..  heb er reuze veel zin in!

Ik ben er klaar voor :}

Jullie horen weer van mij vanuit het zonnige Spanje.

Liefs Carin

1. Ellen kempen:
    23 augustus 2023
    Zo Carin dat is lang geleden,,,,,maar niks veranderd jij.geniet ze daar in Spanje ik ga je volgen ,,,,,leuk
  2. Carin:
    23 augustus 2023
    Hej hoi, ja dat is idd lang geleden. Leuk dat je mij nog steeds volgt ☺️