Algar watervallen en L'Albir

2 september 2023 - L'Albir, Spanje

Hallo allemaal,

Vandaag zou ik eigenlijk uitchecken hier maar ik wilde nog niet weg, was nog niet klaar hier. Zo voelde het...

Te leuke host, ze is een fijn gezeldschap,  heb een te fijne kamer, te fijn bedje met een eigen badkamer en Altea en de omgeving is heel relaxed.

Ik voel me heel fijn hier, en er is genoeg te zien in de omstreken. Dit dorpje staat samen met Denia op m'n verlanglijstje nu om te wonen. Ik heb al gekeken of er wat te huur is hier en heb iets gevonden wat voor een overwinteraar te huur is voor 9 maanden. Moet dan even thuis gaan onderzoeken of ik zolang m'n huis nog mag verhuren omdat ik mijn huis al eens heb verhuurd. Fingers crossed!!

Dat zou wel leuk zijn om te kijken hoe ik het vind om hier ook echt te gaan wonen. Dus ik heb een mailtje gestuurd.. maar ik heb net besloten om morgen te bellen, wie weet mag ik een bezichtiging doen.

Dus ik heb gisteren 2 nachten bijgeboekt in Altea. :)

Vandaag heb ik  naar de watervallen van Algar geweest, prachtig om te zien maar helaas een hele drukke toeristische trekpleister en dus ben ik niet zo lang gebleven daar.

Ik ben daarna even naar m'n appartement gegaan heb gedouched en uitgezocht wat ik verder nog kon doen deze dag en heb daarna de tram genomen naar L'Albir, een klein dorpje 7 km verderop van Altea.

Ik had een wandelroute gevonden die niet moeilijk was en die heb ik gelopen. Dat was weer een heel mooi kadootje want die route was verbazendwekkend mooi! Je liep een hoge berg omhoog maar het pad was niet te stijl of lastig om te lopen. Het uitzicht was geweldig, je keek zo over L'Albir. Altea en Calpe!

Na deze geweldige route ben ik langs de kust van L'Albir gelopen en heb ik een welverdiend ijskoud biertje en een groot bord spaghetti genomen op een terras aan zee. Wauw weer zo'n geweldige dag! :)

Morgen dagje Calpe!

Liefs Carin

1. Tony:
    3 september 2023
    Ziet er heel mooi uit ! Geniet van je vakantie.
    Grtjes Tony
  2. Carin:
    3 september 2023
    Ja het is ook echt mooi allemaal ☺️ dank je wel!
  3. Kelly:
    3 september 2023
    Stralende dame! Mooie plek en mooie kiekjes 🥰 en die watervallen echt mooi en dat water, die kleur 🤩 love it!!

Heerlijk ook dat je de planning zo makkelijk kon wijzigen. Ennnn je hart verloren daar...? 9 maanden is wel perfect om daar achter te komen idd.... hihi... weer je huis verhuren, idd fingers crossed 🤞. Echt leuk om je zo gelukkig te zien 💋❤️
    Geniet meer en meer Caatje 💋
  4. Carin: