Back on the road again...

15 december 2013 - Pai, Thailand

Hallo lieve mensen,

Hier ben ik weer nu vanuit Pai..

Ik heb een paar dagen flink liggen zweten in bed in Chang Mai en toen ik me weer wat beter voelde ben ik door gegaan naar Pai.

Pai ligt zon 3 uurtjes met de bus ten noorden van Chang Mai. De weg hier naar toe gaat door de bergen  met prachtig natuurschoon en deze weg heeft  762 bochten. Dus dat was wel even een pittig ritje :-)

Pai is een piepklein dorpje met een hele relaxte sfeer. Vroeger was dit een klein hippie dorpje maar door de komst van vele toeristen zijn er nog maar weinig hippies te bekennen. Ik heb een leuk plekje gevonden om te slapen bij  Mr. Jan's Guesthouse, een  bungalowtje met in de voortuin een moestuintje.

Tijdens het ontbijt hier heb ik Arnold en Rudy leren kennen, 2 prettig gestoorde Duitsers die samen op doorreis waren. Ik ben een paar dagen met hun opgetrokken en dat was erg gezellig.

We hebben de omgeving een beetje verkent en zijn naar een waterval geweest. We hebben veel gezelligheid gehad in Sunset bar, een leuke bar aan de rivier hier. We zijn 1 dagje naar een reaggaefestival geweest en heb heerlijk gedanst en het was erg gezellig maar helaas was ik mijn camera vergeten dus heb hier geen fotos van.

Voor de rest heb ik het rustig aan gedaan, veel gelezen en genoten van de zon.

Helaas werkt mijn lijf tegen en is het weer in mijn rug geschoten, (zenuwen zitten behoorlijk klem), en moest ik op zoek naar een chiropractor  omdat de pijn ondragelijk is en ik zo niet verder kan reizen. Ik heb een chiropractor gevonden in Chang Mai en heb een afspraak gemaakt voor woensdag in het ziekenhuis in Chang Mai.

Morgen neem ik de bus terug naar Chang Mai.

Jullie horen weer van me...

ps: het is het makkelijkst  en het gaat het snelst om eerst het reisverhaal te lezen en dan naar de fotos te gaan onder het mapje fotos en hier de diashow kijken. :-)

Liefs Carin

1. Bert:
    15 december 2013
    Goed te horen dat de griep over is.
    Nu de rug nog even beter en dan kan het genieten verder gaan.....
  2. Chee:
    15 december 2013
    leuke foto's!
    wat balen van je rug zeg, hopelijk kunnen ze je helpen woensdag!! x britt en tom
  3. TINA:
    Inderdaad hele leuke foto's
    Hoop echt dat het woensdag helpt meisje
    Verdorrie het zit je nog niet echt mee met je gezondheid.
    Wens je veel beterschap Liefs Tina xxx
  4. Jacqueline:
    16 december 2013
    Gelukkig weer beter en vervelend die rug van je
    Soms zit het mee en soms ......ach,vrouke dat komt ook goed.
    Beterschap dikke knuffel xx
  5. Jeanne:
    16 december 2013
    Hallo Carin vervelend dat je last van je rug hebt maar als je woensdag bij de chiropractor bent geweest dan hoop je maar dat het beter gaat.

Groetjes Jeanne xxxx
  6. Hilde:
    16 december 2013
    Jammer van je rug zeg, maar wat een prachtige omgeving. Leuke bril van die theeman, haha. Ik zag op de foto dat je Pie ook nog tegen bent gekomen. ;) Tis dat het eten de reis niet zal overleven, anders mocht je wel een sateetje voor me meenemen. Mooi bungelowtje en vet zo'n moestuin voor je deur. Blijf genieten en lachen en dansen en wij genieten met je mee. Succes in het ziekenhuis, dikke kus x.
  7. Ellen kempen:
    18 december 2013
    Wat een pech allemaal,,,,nu hoor ik vandaag van een kennis die in bangkok woont,,,,dat het vriest in chang mai ,,,,,en wat meer naar het noorden,,,,ga maar gauw naar het zuiden