Deniajaja!

27 augustus 2023 - Dénia, Spanje

Hallo lieve mensen,

Het heeft vannacht heel hard geregend hier en het is een stuk koeler nu, heel fijn.

Ik ben dan ook vandaag de hele dag rond gaan struinen in Denia.

Denia is heel leuk, en mooi. De sfeer hier is heel relaxed.

Ik ben door mooie kleine smalle straatjes gewandeld, ik ben naar de haven gegaan en heb heerlijk gewandeld langs het strand.

Op terrasjes gezeten, mezelf verwend met heerlijke lekkere hapjes en drankjes en heb beetje rond gekeken in de winkels hier.

Ik ben ook door de bekende tunnel van Denia gelopen, dit is een hele lange  tunnel door de berg waar het kasteel op staat.

S' avonds toen het donker was ben ik nog een keer het kasteel omhoog geklommen en wat was dat geweldig mooi zeg. Toen ik boven kwam was de zon al ff onder en achter de bergen was de lucht helrood ...ongelooflijk dankbaar weer dat ik dit alles mag aan schouwen.

Helemaal bovenop was het ook pikkedonker en ik was daar helemaal alleen, dat gevoel vond/vind ik overweldigend!

Heel spannend maar toch helemaal te gek. Niet met een laptop te beschrijven zo te gek spannend.... :)

Ik, samen met al die zielen daar van door de eeuwen heen, daar boven in het pikkedonker op het kasteel met op de achtergrond de maan en de rode lucht achter de bergen..wie had dat ooit  kunnen bedenken zeg...wauwie!

Ik ga heerlijk dromen over deze dag....

Trusten lieve allemaal!

Morgen naar Javeaaaaaajaaaaa :)