Eerder dan verwacht..

7 september 2023 - Alicante, Spanje

Ola amigo's,

Na Alicante zou ik door reizen naar het noorden en de rest van de tijd bij een vriend van mij verblijven die in Anna woont. Maar door privé omstandigheden moest hij acuut terug naar Nederland en komt hij pas weer over een maand terug.

Ik zou morgen uitchecken hier en dan naar Xativa en Anna gaan en daar blijven tot 20 september.

Ik mag alsnog wel in hem huis verblijven, alleen heb ik dan geen vervoer, want hij heeft de auto mee, en hij woont behoorlijk achteraf en dan zou ik bv voor een boodschapje een uur moeten lopen.

En om in een restaurant te gaan eten zou ik ook een uur moeten lopen. En dat word een beetje teveel van het goede allemaal..

Anna ligt zo'n 17 km van Xativa, waar het trein station is, maar er rijden geen bussen vanuit Anna.

En er zou dan niemand zijn die mij naar het vliegveld in Valencia kan brengen s'nachts als ik terug ga, en m'n vlucht is om 7 uur s'morgens.

En mijn budget staat het niet toe om nu nog voor 12  dagen accommodatie's om te slapen te betalen.

Dus heb ik besloten om mijn ticket om te boeken en als ik morgen uitcheck hier ga ik via vliegveld Alicante terug naar huis.

Het is eerder dan verwacht, maar ik heb alles wat ik deze reis wilde zien gezien. Ik heb de hele kust van de Costa Blanca mogen aanschouwen, en vele dingen van m'n bucketlijstje mogen afvinken. En ik ben heel dankbaar daarvoor.

Er is nog 1 kasteel wat nog op m'n bucketlijstje staat voor deze reis, het kasteel van Xativa.

Maar dat is dan een mooi kadootje voor mezelf voor mijn verjaardag, want ik heb net een kamer geboekt in Xativa van 2 tot 8 mei 2024. Ik kan een klein voorschot betalen en de rest in april, dus die boeking staat vast.

Ik ben 3 mei jarig, dan word ik 55 en dat vier ik dan in Xativa en dan ga ik op m'n 55ste verjaardag naar het kasteel van Xativa! Dat is een prachtig kado voor mezelf. Dus ik ben blij!

Ik ga straks naar het eiland Tabarca, het kleinste eilandje van Spanje. Ik heb een plekje op een  boot gereserveerd en vandaag ben ik tot 5 uur op dat eilandje.

Daarna ga ik m'n spullen inpakken en morgen vliegt m'n vliegtuig rond half 10 terug naar Eindhoven.

Liefs Carin

1. Kelly:
    7 september 2023
    Ooh my God... dat is een minder bericht. Maar ik begrijp je wel, zinder vervoer daar is het niet lekker te behappen...

Maar zo te zien en te lezen ben je goed aan je trekken gekomen deze journey. Echt super tof en ben ook erg blij voor jou.

En zo'n mooi verjaardagscadeautje pakken ze je niet meer af, die zit alvast in the pocket 💪

Geniet nog van je laatste dagje en tot snellos.

Dikke kus en knuffel
    Kelly