Hiep hiep Hoeraaa!

11 mei 2011 - Pai, Thailand

Hallo lieve mensen,

Wat gaat de tijd toch snel, ik ben alweer 11 dagen in Chiang Mai. En ook alweer een jaartje ouder.

Ik heb mijn verjaardag gevierd met Jeff, het was een leuke rustige verjaardag. Ik had een heerlijke verjaardagstaart gekocht en die heb ik samen met Jeff opgegeten. S ’avonds zijn we naar een Thaise diner show gegaan, hier hebben we heerlijk Kantoke gegeten, dit zijn allemaal kleine Thaise gerechtjes en er waren 2 leuke dansuitvoeringen. Na de diner show zijn we nog even een biertje gaan drinken en daarna heb ik weer afscheid genomen van Jeff want die ging de volgende dag door naar Laos.

Ik ben een dagje naar Chiang Rai geweest, dit is een plaatsje helemaal in het noorden, ik ben daar de witte tempel gaan bekijken. Deze vond ik erg mooi. Daarna ben ik naar een hilltribe dorpje gegaan. En ik ben even naar de grens van Myanmar ( Birma) geweest om mijn visum te laten verlengen.

De rest van de dagen hier heb ik doorgebracht met Lillian, Hendrik en Nathalie die ik allemaal in de tempel heb leren kennen. Die kwamen allemaal terug van de tempel net na mijn verjaardag.

Lillian is 2 dagen geleden naar Koh Tao gegaan om haar duikbrevet te halen, Hendrik blijft tot 20 mei in Chiang Mai omdat hij een cursus Thai boxen doet. En ik ga samen met Nathalie naar Koh Samet, een piepklein eilandje in het zuiden. We hebben een ticket geboekt en vliegen overmorgen naar Bangkok, daar nemen we de bus en daarna een boot naar Koh Samet. Lekker weer even naar het strand. Hier blijf ik in ieder geval tot 19 mei want dan gaat Nathalie weer naar huis. Wat ik daarna doe weet ik nog niet, misschien blijf ik op Koh Samet en misschien ga ik nog door naar een ander eiland. Ik ben in ieder geval mijn laatste paar weken ergens op een eilandje aan de zee te vinden.

Helaas is het regenseizoen een maand te vroeg begonnen dus het regent iedere dag wel even, gelukkig maar ongeveer 2 uurtjes per dag, en niet zomaar een buitje, het valt dan met bakken uit de hemel en de straten hier stromen dan ook even helemaal over. Erg apart om s ’morgens nog in het zonnetje te lopen en s ’middags tot je kuiten in het water te staan.

Hopelijk regent het in het zuiden nog niet iedere dag zodat Nathalie en ik toch nog even lekker kunnen genieten aan het strand….

Jullie horen weer snel van me……

Liefs Carin xxx

1. Colinda:
    11 mei 2011
    Geniet er nog maar even van.. Super leuke fotos en verhalen..

Xx dennis en colinda
  2. TINA:
    12 mei 2011
    Hee zus.

Wat gaat de tijd toch snel jee alweer bijna 28 mei.
    Ik zie aan je foto;s dat je een leuke verjaardag hebt gehad.
    En wat een mooie taart.
    Nou meisje geniet ernog van, van die laatste weken.
    En tot wederziens.
    Gr Tina