Een klein paradijsje op aarde.

19 januari 2014 - Ko Chang, Thailand

Hallo lieve mensen,

Even een tussentijdse update van mijn leventje op Ko Chang.

Ik heb het hier nog steeds geweldig naar mijn zin. Het leven hier op Ko Chang is als een klein paradijsje op aarde. Andrea en ik gaan vaak samen op de scooter het eiland rond en het eiland is prachtig!! We hebben veel lol samen en we genieten met volle teugen!

We stopten ergens langs het water om foto's te maken en toen werden we uitgenodigd door Thaise mensen om hun huis te bezichtigen. Het was een heel mooi huis aan het water met een heel mooi uitzicht en als je wilde kon je het huren. Ze waren aan het vissen en vroegen of we zin hadden om ook een visje te vangen. En aangezien ik vissen erg leuk vind kon ik geen nee zeggen en ik heb 2 vissen gevangen.. Het was erg gezellig met de Thaise mensen en we hebben denk ik zo'n uurtje of 2 gevist.

Als je op de scooter het eiland rond gaat kom je op de mooiste plekjes en ieder plekje op dit eiland is even mooi. Visser dorpjes, mooie strandjes, prachtige resorts, de  jungle, bergen, apen.. alles is geweldig hier.

Ik ben ook nog met Aej samen op de scooter een beetje rond gaan toeren en omdat het die dag Boeddha dag was hebben we een tempel bezocht, bloemen gebracht, wierook aangestoken en een kaarsje gebrand. Ik heb mijn spelvrienden in Nederland belooft dat ik een wierookje in een tempel aan zou steken voor ze voor goed geluk, Nou jongens, bij deze dus een wierookje en een kaarsje voor jullie aangestoken op Boeddha dag en ik hoop op veel geluk en voorspoed voor jullie allemaal.

Aej en ik hebben ook nog een keer samen gekookt en we hebben gebbqd bij de buurtjes. Krab en vis en schelpjes op de bbq, dat is toch een iets anders bbq dan in Nederland. Erg lekker allemaal.

Ik hou het kort deze keer lieve mensen.en ga zo nog even genieten van het strand.

Liefs van uit een klein paradijsje op aarde.

Carin x

1. Hilde:
    19 januari 2014
    Is de liefde alweer over???
  2. Bert:
    20 januari 2014
    Klinkt allemaal super goed. Geniet verder.......
  3. DenniS:
    30 januari 2014
    Dank je, het kaarsje en de wierook hebben erg geholpen. Ik win spel na spel de laatste weken! :-)
  4. TINA:
    7 februari 2014
    Ziet er allemaal uit als een klein paradijs
    Geniet ervan meisje
    Hoe gaat het met de liefde ha ha xxx