Time to move on...

30 januari 2014 - Bangkok, Thailand

Hallo lieve mensen,

Het is alweer meer dan 10 dagen geleden dat ik hier wat heb geschreven, de tijd vliegt.

Ik heb een hele fijne tijd gehad op Ko Chang, maar het kleine liefdes verhaaltje had niet zo’n happy end. Het mooie man wezen is in het begin niet helemaal eerlijk geweest tegen mij en een paar dagen voor dat Andrea terug naar huis ging vertelde hij mij dat hij een vriendin heeft  thuis dus dat was even een teleurstelling. Andrea is 25 januari terug naar huis gegaan en ik ben tot 28 januari op Ko Chang gebleven, ik had even tijd nodig om het een plaatsje te geven.

En dat is me gelukt, het is zoals het is, het gaat zoals het gaat, het is dit mooie manwezen vergeven en ik ben dankbaar voor de mooie momenten. Ik ben blij dat ik mijn gevoel achterna ben gegaan want ook al had het niet zo'n mooi einde toch voel ik me stukken beter omdat ik mijn gevoel achterna ben gegaan. Anders had ik nu nog met een rot gevoel rond gelopen in Myanmar. Ik ben er heilig van overtuigd dat alles altijd precies zo gaat zoals het moet gaan, dus het was goed om terug te gaan.
Ik kan wel een klein boekje gaan schrijven over mijn belevenissen... lol ;-)

Heb nog even een paar leuke dagen met Aej en Phaa gehad maar Aej vertrok 28 januari naar haar familie die dus niet op het eiland wonen en  het was tijd voor mij om verder te gaan.
Ik ben dus 28 januari terug gegaan naar Bangkok, waar ik nu nog steeds ben.

Het is best rustig in Bangkok omdat vele toeristen weg blijven i.v.m. de demonstraties hier. Wees gerust, het is niet zo dat het in de gehele stad hommeles is, dat is maar in bepaalde gedeeltes, waar ik verblijf merk je helemaal niks van al die strubbelingen hier.

Tiziana, een vrouw uit Nederland die ik tijdens mijn vorige reis in Bangkok heb leren kennen was toevallig in Bangkok, dus dat was wel gezellig en het was super leuk om haar weer te zien.

Ik ga vanavond door naar Ranong, dit is een stad in het zuiden van Thailand. Ik vertrek vanavond om 9 uur en ben dan morgen vroeg om 5 uur in Ranong. Dit word weer een lange rit bus zitten, maar dat vind ik niet erg. Nacht bussen zijn eigenlijk niet mijn ding omdat ik tijdens  mijn vorige reis een paar keer niet zo’n fijne ervaringen had met nachtbussen, maar ik  heb deze keer geen keus want er gaat alleen een nachtbus naar Ranong.

Omdat ik al heel veel heb gezien van Thailand tijdens mijn vorige reis heb ik niet zo de behoefte om veel te reizen en dagtours te doen. Ik ga dan ook vanuit Ranong de boot nemen naar een eilandje in het zuiden en ik ga daar een paar weekjes rond hangen, boeken lezen, mediteren,zwemmen in de zee en relaxen.

Tot schrijfs..

Liefs Carin

1. Marta:
    liefs. Ga je goed!
  2. Axel:
    Xx
  3. Colinda:
    30 januari 2014
    Wat gezellig weer.. Idd het gaat zoals het gaat dat heb ik altijd van je geleerd.. Geniet er nog maar van. Klinkt goed relaxen zee boekje lezen:)

Xx
  4. Brenda:
    4 februari 2014
    Wat prachtig geschreven en wat een geweldige fotos.
    Heb zitten genieten :D
    Ik kan niet wachten op het vervolg;-)
    Liefs Brenda X
  5. TINA:
    7 februari 2014
    Ooo zus zonde van de liefde maar inderdaad het gaat zoals het gaat.
    Nu weet je het ook
    De foto's zijn fantastische zus
    Geniet straks op het mooie eiland en het ga je goed xxxx
  6. Hilde:
    11 februari 2014
    Krachtig zoals je met je liefdesverhaal bent omgegaan. Wat ben je toch een mooi mens op alle vlakken. x