I love Sihanoukville.

15 maart 2011 - Sihanoukville, Cambodja

Hallo lieve mensen,

Allereerst even voor de mensen die zich zorgen maakten tijdens de tsunami in Japan, hier is niks aan het handje en gaat nog steeds alles helemaal goed.

Gisteravond heb ik afscheid genomen van al de leuke mensen in Sihanoukville, we hebben met zijn allen gezellig gegeten en zijn daarna met zijn allen wat gaan drinken. Het steeds weer afscheid moeten nemen van mensen die je heb leren kennen en waar je heel veel plezier mee heb gehad en waarvan je weet dat je die nooit meer terug zal zien, is het enige niet leuke aan reizen….

Vandaag ben ik met de bus naar Siem reap gegaan. Het was een lange busrit van 12 uur en ben nu dan ook best wel gaar… Siem Reap ligt in het noorden en ik ben hiernaar toe gegaan omdat ik Angkor wat wil bekijken, dit is een hele grote oude tempel.

Ik ben 2 weken in Sihanoukville gebleven, het was daar zoo gezellig! Heb er keiveel lol gehad en ik zal Sihanoukville, de zee en alle leuke mensen die ik daar heb leren kennen missen.

Overdag lekker naar het strand en genieten van de zon en de zee, daarna een barbeknoeitje op het strand met wat buckets en s´ avonds gezellig naar de strand kroeg. En nog meer buckets drinken. Buckets zijn emmertjes vol met drank die je voor 2 dollar kan kopen. En yep die heb ik best wel wat op …

En wie kom ik daar tegen in de kroeg...jaaa Skendelse mensen..hahah die kom je toch ook overal tegen. Niek Schellekens en Tom van de Moosdijk zijn 3 maanden aan het reizen, geweldig om hier Schijndelse mensen tegen te komen.

Voor de rest heb ik dus weinig gedaan in Sihanoukville, strandhangen en kroegwandelen en heeel veel plezier gehad met de vrijwilligers van ccpp project. Ik moest door want mijn visa is tot 19 maart en dan moet ik dus het land uit zijn, dan ben ik alweer een maand in Cambodja, de tijd gaat echt TE SNEL.

Na Cambodja ga ik door naar Vietnam, ik heb mijn visum al geregeld in Sihanoukville dus dat is lekker makkelijk….

Jullie horen weer van mij als ik in Vietnam ben.

Liefs Carin xxx

1. TINA:
    15 maart 2011
    Hallo zus.

Blij om te horen dat bij jouw daarzo alles oke is.
    Ja ja emmers drank ha ha dat wil wel PARTY.
    Ziet er dan ook allemaal erg gezellig uit.
    Ja meisje en de tijd gaat inderdaad heel snel, het is alweer bijna april jeeeee dat zal wennen voor je zijn als je terug in nederland bent.
    Hier alles oke weer een beetje rustiger zo na de carnaval ha ha.
    Ja dat is toch ook wat zit je aan de andere kant van de wereld kom je Tom van de Moosdijk tegen ha ha.Pakje van je nog niet gekregen zal nog wel komen.
    Nou Carin veel plezier daarzo.
    Gr je big sis