Sihanoukville

7 maart 2011 - Sihanoukville, Cambodja

Hallo lieve mensen,

Ben alweer een weekje in Sihanoukville. Het is zo relaxed hier dat ik besloot wat langer te blijven.

Sihanoukville is een klein stadje aan de zee, er zijn verschillende strandjes hier en ik verblijf aan serentybeach, in een leuk guesthouse 5 minuten lopen van het strand.

De eerste dag dat ik aan het strand lag kwam ik Joeri, Andrew en Emely tegen. Dat was leuk, zo neem je afscheid van mensen en een paar dagen later zie je ze onverwachts aan het strand. Ben een dagje met hun opgetrokken, we zijn met een bootje naar Bamboe eiland gegaan. We hebben gesnorkeld en ik heb weer vele mooie vissen en koralen gezien. Andrew Joeri en Emely besloten om op dat eilandje te blijven voor een paar dagen maar omdat ik mijn kamer al betaald had ben ik terug gegaan naar Sihanoukville.

Toen ik de volgende dag naar het strand liep zag ik Kate en Johnny uit Engeland. Kate en Johnny heb ik in Maleisie leren kennen en we hebben op het eiland Langkawi in Maleisie 10 hele gezellige dagen gehad samen. Het was echt geweldig om hun weer te zien na al die maanden. Ze doen vrijwilligerswerk in Sihanoukville en blijven 2 maanden hier. Kate en Johnny kennen Lisa en Clay, 2 leuke mensen uit Amerika, die hebben ze leren kennen in Thailand. We gaan iedere dag samen uit eten en daarna gaan we s'avonds gezellig wat drinken samen.

Ik heb een dagje een toer gedaan met een luxe boot, super relaxed om een hele dag op het dek van zon boot te zonnen. We zijn naar Ko Samoen eiland gevaren, een prachtig eiland met helder blauw water en wit strand, hier zijn we van de boot gegaan en hebben we een tijdje aan het strand gelegen. Was een leuk daggie.

Ik weet nog niet tot wanneer ik hier blijf en waar ik nar toe ga hierna....maar dat lezen jullie de volgende keer weer...

Liefs Carin xxx

1. TINA:
    7 maart 2011
    Hallo Carin.

Blij te horen dat alles goed gaat met je en dat je het zo naar je zin hebt.
    Ik heb je pakkettje nog niet gekregen.
    Hier is het volop carnaval de kids genieten er volop van ha ha.
    het ga je goed.
    gr Tina
  2. wilbert:
    13 maart 2011
    leuk om je verhalen te lezen ik ben ook een keer bij ad op bezoek geweest waar ik nieuwschierig naar ben is wat je appart hebt gelegd voor zo'n lange trip groetjes wilbert