Siem Reap

18 maart 2011 - Siem Reap, Cambodja

Hallo lieve mensen,

Nog even snel een blog vanuit Cambodja. Ik heb zoveel foto's van de paar dagen in Siem Reap dus die plaats ik hier nog even omdat ik WiFi in mijn kamer heb en ik niet weet wanneer ik tijd heb om die in Vietnam te plaatsen.

Ik ben naar Siem Reap gegaan om Angkor Wat te bekijken, en de rit van 12 uur in de bus was het dubbel en dwars waard want Angkor Wat was geweldig! Angkor Wat is een tempel uit de 12e eeuw en het is een groot gebied met vele verschillende tempels. Ik ben 2 dagen naar Angkor Wat gaan kijken omdat je het niet in 1 dag allemaal kan zien. De eerste dag ben ik met Eilav, een meisje uit Israel die ik heb leren kennen in mijn guesthouse, naar Angkor Wat gegaan. We hadden een tuktukchauffeur ingehuurd om met ons de hele dag rond te rijden in Angkor Wat.

Het was echt super en heel indrukwekkend om deze tempels te zien. S'avonds zijn Eilav onze tuktukchaufeur en ik op stap gegaan en ik kwam mensen tegen die ik had leren kennen in Sihanoukville, dat was weer erg leuk.

De 2e dag ben ik alleen gegaan met de tuktukchauffeur. De tempels waren allemaal even indrukwekkend en het gaf een heel apart gevoel om door al deze oudheden te lopen.

Morgen ga ik door naar Vietnam, weer een nieuw land bezoeken....en heb er erg veel zin in. Cambodja was geweldig, heb weer een hele leuke tijd gehad in dit land.

Mijn bus vertrekt om 7 uur s'morgens en de rit gaat zo'n 11 uurtjes duren dus dat word weer een lange zit..

Vietnam here i come.....!

Liefs Carin xxx

1. TINA:
    19 maart 2011
    Hee zus.
    nou meisje heel veel plezier in Vietnam weer een nieuw avontuur.
    Liefs tina