Weer terug naar Azie....

2 december 2013 - Amsterdam, Nederland

Hallo lieve mensen,

Het is alweer meer dan 2,5 jaar geleden dat ik mijn laatste bericht  schreef hier.

In de afgelopen 2,5 jaar heb ik vaak terug gedacht aan mijn reisavonturen en ik wilde dol graag nog eens voor lange tijd gaan reizen.  En het is me gelukt…ik ga weer  backpacken in Azie. Deze keer voor 6 maanden. (2 dec t/m 29 mei)

Ik heb een leuk gezinnetje gevonden die hun huis  verkocht  hebben  en een nieuw huis aan het bouwen zijn en ter overbrugging een plekje zochten om te wonen. En ze huren mijn huis nu voor 6 maanden. Dus dat is wel fijn…op deze manier help ik een gezin en heb ik als ik terug kom mijn eigen stekkie nog.

Mijn grote wensen  waren om de Vipasanna stilte meditatie retreat in de tempel nog eens te doen en hem deze keer af te maken en de hondenfamilie in de tempel terug te zien, ben zooo benieuwd hoe het met mijn tempel maatje gaat.Voor de nieuwe lezers  hier de link naar mijn verhaal van de meditatie cursus  van vorige keer  http://rondreisazie.reislogger.nl/vipasanna-meditatie.25008

En mijn wensen komen uit….

Dennis brengt  me straks  naar het station in Den Bosch, waar ik de trein neem naar Schiphol.

Mijn vlucht vertrekt om 22.00 vanavond en morgen om 18.15  land ik in Bangkok, hier stap ik over en vlieg  ik om 22.10 naar Chang Mai in het Noorden van Thailand. Ik ben dan rond 23.30 in Chang Mai.

Ik heb in Chang Mai  een leuk hostel geboekt voor 3 nachten.

Daarna  ga ik van 6 t/m 26 december  naar de Doi Suthep tempel om de retreat over te doen. Wat ik daarna ga doen is weer 1 grote verrassing want dat weet ik nog niet….

De kriebels gieren weer door mijn buik van opwinding en ik heb er weer gruwelijk veel zin in!

Zo nog even samen met Dennis eten dan op naar Den Bosch…