Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.

27 mei 2011 - Bangkok, Thailand

Hallo lieve mensen,

Het zit erop, 8 maanden Azie zijn voorbij. Wat is de tijd gevlogen, maar time fly's when you having fun. En er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en nu is de tijd om weer te gaan. Terug naar mijn lieve familie en vrienden die ik al die tijd heb gemist,en ik kijk ernaar uit om iedereen weer te zien. Het was een droom om voor lange tijd rond te reizen en ik ben dankbaar dat ik dit alles mee heb mogen maken.Ik heb veel geleerd tijdens mijn reis, vele culturen gezien en ben er als mens zeker door gegroeid. Dit is iets wat ik voor geen goud had willen missen. Ik ben best wel trots op mezelf dat ik het voor elkaar heb gekregen om zonder enige problemen al die maanden in mn uppie in Azie rond te reizen. Het was een hele bijzondere ervaring en als ik ooit de kans krijg om dit weer te doen wil ik dit graag nog eens doen. Ik heb vele leuke mensen leren kennen van over de hele wereld en sommige van hen zijn vrienden geworden die ik nog ga zien in Nederland.

De laatste paar dagen in Bangkok  heb ik veel gewinkeld en wat souveniertjes gekocht voor vrienden en familie en nieuwe kleding gekocht, want ik heb alleen maar zomerkleding en aangezien het in Nederland niet zo'n mooi weer is heb ik me dus wat warmere kleding aangeschaft. Ik ben ook nog een avondje met Jeroen en Mirela die ik in Chiang Mai heb leren kennen en die in Bangkok wonen naar de bios geweest en heb mijn laatste Chang biertje gedronken als afscheid op mijn reis. Het was een gezellig avondje.

Mijn vlucht vertrekt vannacht om 2.15 vanuit Bangkok. Om half 7 s'morgens land ik in Egypte (Cairo) waar ik dan 3,5 uur moet wachten op mijn volgende vlucht naar Nederland. Ik land op Schiphol s'middags om 15.00 uur. Waar ik opgehaald word door Dennis en Colinda, dus dat is erg fijn dat ik hun meteen zie als ik terug ben in Nederland.

En ik wil bijdeze iedereen bedanken die het mogelijk hebben gemaakt om deze reis te gaan doen. Zonder jullie had ik deze reis niet kunnen maken. En ik wil bijdeze ook iedereen bedanken die mij gevolgd hebben tijdens mijn reis via mijn reissite, bedankt voor de leuke, lieve berichtjes!

Ik ga zo nog even een middagdutje doen, zodat ik goed uitgerust ben voor de lange reis terug naar huis. Daarna mijn backpack inpakken en op naar Nederland.

Nederland here i come....

Tot snel lieve mensen!

Liefs Carin xxx

1. Colinda:
    27 mei 2011
    Super om te lezen echt waar.. Morgen zyn we er gezellug.. Wy wensen je een goede vlucht!!

Xx
  2. Jeanne:
    Karin

Een heel goede reis en fijn te lezen dat je het heel leuk hebt gehad al die tijd,
    Nou weer genieten en vertellen aan je familie en vrienden over je reis.

Groetjes Jeanne
  3. patricia:
    27 mei 2011
    ah..........het zit er alweer op he schatteke !! ik hoop jesnel te zien !xxx
  4. Carin:
    9 augustus 2011
    Hoi Laura,

Leuk zeg dat je ook een lange reis wil gaan maken, het is zoals je gelezen heb zeker de moeite waard. Ik kan helaas je email niet lezen dus vandaar dat ik hier even een berichtje achterlaat in de hoop dat je dit leest. Het olifantenverblijf is ongeveer een uurtje rijden vanaf Chiang Mai, ik weet de naam van het plaatsje niet meer. Maar in Chiang Mai zijn vele toeristen burootjes die dagtours organiseren. Ik heb het via Julie's Guesthouse geregeld, dit is een erg leuk, gezellig en goedkoop Guesthouse waar je ook kan eten en die dus ook dagtours als deze organiseren.

Ik wens je een hele goede reis en als je vragen hebt dan hoor ik het wel, misschien kan ik je nog ergens anders mee helpen.
    Enjoy! Grtz Carin